Just Fun Card był krakowskim startupem oferującym program benefitowy dla pracowników korporacji oraz dużych zakładów pracy. W ramach programu pracownicy mogli korzystać z bezpłatnych wejść do sieci kin Cinema City oraz korzystać z kultury (teatry, opery, muzea, kina studyjne, koncerty) i rozrywki (baseny, parki zabaw, wrotkarnie, kręgielnie itp.) na preferencyjnych warunkach.
Potrzeby klienta
Just Fun Card oczekiwało, by poprzez stronę na Facebooku docierać do pracowników korporacji – aktualnych uczestników programu, a także potencjalne przyszłych uczestników. Natomiast poprzez kanał na LinkedIn do osób kierowniczych w dziedzinie benefitów pracowniczych.
Realizacja
Poprzez stronę na Facebooku publikowane były posty promujące ofertę nowych partnerów programu Just Fun Card. Przed weekendem przygotowywane były propozycje na spędzenie wolnego czasu z rodziną i z drugą osobą.
Został przygotowany chatbot, którego zadaniem była obsługa zapytań i reklamacji składanych przez użytkowników programu Just Fun Card, a także służył do pozyskiwania kontaktów – do firm zainteresowanych wdrożeniem programu wśród pracowników, a także firm zainteresowanych dołączeniem swojej oferty do programu.